Double Shot
értékelésgyűjtő kampány
A mobile application that helps electric car owners  to plan road trips
Feladatok
Media Strategy
Performance Media
Ügyfél
Doubleshot
Év
2020
Leírás
A Double Shot egy speciality kávézó, ami ugyan Budapest egyik turisták által leginkább kedvelt részén nyitotta meg új üzletét, ennek ellenére a kezdés mégsem volt sikertörténet, a várt profit elmaradt. A versenyhelyzet is egyre kiélezettebb lett, a tulajdonos közlése szerint az üzlet kihasználtsága csak 35% körüli volt.
Next Project
Tippmix Pro Spring Campaign
Social Media Campaign
Megoldás
Adta volna magát egy egyszerű ismertségnövelő kampány, ehelyett a marketingtevékenység súlypontját azonban a pozitív értékelések maximalizálására helyeztük – mivel a kutatások szerint a fogyasztók több mint 90%-a ez alapján hoz vásárlási döntést.

Ráadásul az értékelések időtállók, és kihatnak a customer journey minden állomására.  Kutatásokat végeztünk és munkavállalói tréningeket tartottunk, az online megjelenésre szánt büdzsét teljes egészében a(z elsősorban külföldről érkező) fogyasztók visszajelzéseinek begyűjtésére fordítottuk, megtámogatva mindezt egy okos remarketing stratégiával.
Eredmények
Alig három hónap alatt 10-szeres növekedést értünk el a pozitív értékelések terén, a bevétel megháromszorozódott és a kampányt a tervezettnél hamarabb le kellett állítanunk.
Díjak
- Effie Awards Hungary 2020 Gold
- Effie Awards Hungary 2020 Platina
Kapcsolat
Írj nekünk! Mindig szívesen hallunk felőled!
hello@dotcreative.hu