MÁV –
Magyar Államvasutak
Digitális brand kézikönyv
Feladatok
Brand Identity
UX/UI Design
Interaction Design
Design System
Illustrations
Ügyfél
MÁV - Hungarian State Railway
Év
2021
Leírás
A MÁV és reklámügynöksége, a Lounge Design kért fel minket arra, hogy újratervezzük az utasszállítás online jegyértékesítési felületét.

Azzal, hogy lehetőséget kaptunk, hogy újrarajzolhassuk a teljes élményt, egy elképesztően izgalmas kihívást jelentő feladat közepén találtuk magunkat. A vizuális újratervezés sarokpontja ez az átfogó brand kézikönyv, ami meghatározza a következetes, egyedi és modern digitális felület irányvonalait.
A projekt révén nem csak a teljes ügyfélutat tervezhettük újra, hanem ezzel egy időben
meghatározhattuk és kialakíthattuk a digitális brandingjét is. A vizuális meg
jelenéssel számos célcsoportot kell nagy hatásfokkal elérnünk, ezért egy olyan biztonságos és letisztult arculatot alkottunk, ami mindenki számára világos és jól követhető.
Arculati kézikönyv
Az alapvető arculati irányelveket egy 48 oldalas dokumentációban fektettük le és
rendszereztük, amiben mindent részleteztünk a gyakorlati felhasználástól az alapelvekig. A
tervezési folyamat során az Atomic Design módszertanát használtuk, ami tisztábban, valamint a megfelelő sorrend és hierarchia (atomok, molekulák, organizmusok stb.) alapján definiálja a felhasználói felület tervezési rendszereket.
Moduláris ábrázolások
A felhasználói felületen könnyen értelmezhető illusztrációkat készítettünk az összetettebb folyamatok ábrázolásának egyszerűsítése érdekében. Az ábrákat rugalmasan alakíthatóra terveztük, elemeik könnyen módosíthatók annak érdekében, hogy a megfelelő üzenetet közvetítsék.
A struktúra az alábbi rétegekből áll:
Reszponzív ikonkészlet
A branding rendszer részeként készítettünk egy ikonkészletet, ami kifejezetten a termék szükségleteire szabtunk. Az ikoncsalád reszponzív funkciója révén a részletek hozzáadása és eltávolítása elérhető minden méretben.
Kapcsolat
Írj nekünk! Mindig szívesen hallunk felőled!
hello@dotcreative.hu